23 November 2009

Aktiviti semasa cuti Sekolah


       Pada hari Ahad pertama cuti persekolahan, sebahagaian besar guru hadir ke sekolah untuk membuat 'headcount dan post mortem' keputusan peperiksaan. Guru-guru juga hadir pada hari-hari seterusnya untuk menyelesaikan segala tugasan yang masih belum diselesaikan untuk tahun 2009.
       Bangunan KEKWA kini sedang giat diubah suai dan dijangka dapat dilihat perubahan besar dan ceria apabila dibuka semula pada 2010 nanti.
        Murid-murid tahun 6 yang berjaya mencapai keputusan cemerlang kini  sibuk mengisi borang dan mengesahkan sijil-sijil untuk membuat permohonan ke sekolah menengah pilihan masing-masing.

3 comments:

  1. Mohammad Azamuddin Bin Mohd RoniDecember 22, 2009 at 6:24 AM

    Assalamualaikum dan salam sejahtera....

    Buat semua guru-guru SK BUKIT SELAMBAU saya murid lepasan Tahun 6 Bestari ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih diatas jasa-jasa guru yang telah mendidik saya sehingga berjaya.Saya juga ingin mohon kemaafan jika ada kesalahan yang telah saya lakukan selama saya menuntut di SKBS. Sekian Terima Kasih...

    ReplyDelete
  2. M.Amiruddin b.Khairul AnuarMay 22, 2010 at 12:25 AM

    assalamualaikum dan salam sejahtera....

    Buat semua guru SKBS dan kawan-kawan 4 Bestari.Saya murid tahun 4 Bestari ingin mengucapkan selamat menduduki pepekriksaan petengahan tahun pada esok hari untuk semua kawan-kawanku.Sekian Terima Kasih....

    ReplyDelete
  3. dina(your friend)May 31, 2010 at 6:59 AM

    ai .azam lupew dah kew kt org di cinie...........cam ne k x kolah baru kt sane?..........k larh ..bye....good luck

    ReplyDelete